فال حافظ امروز جمعه 15 تیر 1403

فال حافظ امروز جمعه 15 تیر 1403

پربازدیدترین این هفته:

دیگران در حال خواندن این صفحات هستند:

اشتراک گذاری این مطلب:

فهرست مطالب:

فال حافظ امروز جمعه 15 تیر 1403، عنوان موضوعی است که در این پست به آن خواهیم پرداخت.

فال حافظ متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 237 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی پیش از کسی که به او علاقه داری پاسخ منفی گرفتی و از بخت خود گله داری. ناامید و مایوس شده ای و فکر می کنی زندگی برای تو تمام شده ولی واقعیت این نیست. بیش از این عمر خود را با خیالبافی تلف نکن و زندگیت را از نو شروع کن، خدا با توست و یاریت خواهد کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت اول تا سوم می فرماید:

* جانم به لب رسید و به آرزوی تو نرسیدم. فریاد که بخت ناسازگار من از خواب غفلت بیدار نمی شود.

* باد بهاری غباری از کوی محبوب به چشم من افکند. چنان که از آن پس چشمه بقا در برابر خاک کوی محبوب در چشم من بی ارزش است.

* تا بالای افراشته تو را در آغوش نگیرم، نهال آرزوی من ثمر نمی دهد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- زیاد به این نیت توجه دارید و فکر می کنید. برای شما جنبه حیاتی دارد و اگر خود را به آب و آتش بزنید. ارزش انجام آن را دارد ولی بنده به شما گوشزد می کنم که توکل بر خدا کنید زیرا هنوز مقدمات لازم اجرای این نیت از هر جهت فراهم نشده. اگر می توانید صرفنظر کنید. وگرنه با فعالیت و اندیشه و دقت اقدام کنید که رقیبان درکارند ولی شما از قافه عقب مانده اید. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر کنید و سوره مبارکه الاعراف از آیه ۱۰۰ تا ۱۴۲ را با حضور قلب بخوانید.

۳- به شما توصیه می کنم دل کسی را که این هفته به درد آورده اید، هر چه زودتر بدست آورید که او مستجاب الدعوه است.

۴- مسافرتی خوب در پیش دارید. زندگی نسبتاً خوبی دارید ولی با لجبازی و بگو و مگو خرابش می کنید در حالی که می توانید مانند عسل از شیرینی آن استفاده کنید. همسری مهربان خواهید داشت. سه فرزند در طالع دارید. بیمار تغییر نمی کند. خرید و فروش یکسان است اما ملاقات مهمی در پیش دارید که باعث پیشرفت و سود شما یا همسرتان می شود.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب و دلربا، مظلوم، پشتکاردار، دوست داشتنی، صمیمی، با سلیقه، قدر شناس، خوش باطن، حساس، با وفا، سخاوتمند، نظر بلند، خوش بین، با شرف و با وجدان، خوشگل و جذاب، قادر به هر کاری و با اراده.

فال حافظ متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 425 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دوست و یار عزیزی را از دست داده ای و در غم دوریش بی تابی. به دنبال راه چاره می گردی تا او را بازگردانی. تو که از صمیم قلب از کرده خود پشیمان هستی و قصد آزار او را نداشته ای و در ضمن به او حق می دهی که از تو رنجیده خاطر شود، بهتر است جسارت به خرج دهی و حرف دل را با او بگویی. بدان که دنیا چند روزی بیش نیست و چه بهتر که هرچند زودتر کدورتها برطرف شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:

* محبوبم در لباس کتان نازک ظریفش، با ناز و کرشمه خرامان می رفت و از شدت حسادت جمال وی، صد زیباروی لباس حریر خود را پاره کردند.

* از حرارت آتش شراب بر اطراف چهره اش مانند ژاله و قطرات باران که بر برگ گل بیفتد، چهره اش عرق کرده بود.

* لب یاقوت روح پرور محبوب، از آب چشمه محبت بوجود آمده است و قامت بلندش، به ناز تربیت شده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت ارزش آن را دارد که برایش تلاشی بی وقفه کنید زیرا سعادت و کامیابی در آن بخوبی دیده می شود. حیف است که زمان از کف برود و وقت بیهوده تلف گردد.

۳- همه چیز از روی اجبار به دست می آید، غیر از عشق که باید دلی گرم و قلبی پر از احساس وجود داشته باشد. پس اول او را امتحان کنید. سپس دل در گرو عشق او بسپارید که هم پسندیده است و هم عیبی ندارد زیرا ممکن است دلش جای دیگر باشد و شما را برای حسادت دیگران بطور موقتی انتخاب کرده باشد.

۴- در آینده امکانات بهتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت و بهتر بگویم زمان در اختیار شماست و شاهین موفقیت اجازه ورود می خواهد.

۵- نشانه دوست مخلص چهار چیز است:

  • قلبش پاک است.
  • اعضایش بی آزار است.
  • خیرش به دیگران می رسد.
  • از بد کردن خودداری می کند.

۶- با توکل بر خدای متعال اقدام کنید و ابتدا بجاست که با استادی در این باره مشورت کنید. باید به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.

فال حافظ متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 336 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مژده که به زودی به نیتی که کرده ای خواهی رسید. نگران فرصت مباش، از دست نخواهد رفت. پیش از آنکه مهلت به سر آید دست تقدیر به یاری تو بر می خیزد و آنچه را که آرزویش را داری برایت مهیا خواهد کرد، به شرط آنکه همچنان امیدوار و پرتلاش باشی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اشتیاق شما در اجرای این نیت بسیار زیاد است. اگر چه نیتی خوب و پسندیده می باشد اما هر کاری زمانی و وقتی مناسب می طلبد. از طرفی برای موفقیت در هر کار و عملی به مقدمات و تهیه وسایلی نیاز است. در حالی که شما همه آنها را آماده نکرده اید.

۲- این نیت با اندکی صبر و حوصله همراه با دقت و سرعت عمل انجام می گردد وجای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. انسان های موفق همیشه به نصایح خیراندیشان و اطرافیان توجه کرده اند. شما نیز باید متوجه این امر باشید.

۳- اگر می خواهید موفق شوید، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و ضمن دعا، نذر خود را ادا کنید. به پدر و مادر حتماً توجه کافی داشته باشید که به محبت شما نیاز دارند. ضمناً یکی از اقوام دچار مشکلی شده که توجه و کمک شما سودمند است. پس از او دریغ نکنید. خداوند به شما کمک می کند. برای برآورده شدن هر چه سریعتر این نیت، سوره مبارکه یس، از آیه ۷ تا ۱۲ را با حضور قلب و معنی بخوانید.

۴- مسافرتی سودمند در پیش دارید. مژدگانی دریافت می کنید. مسافر حالش خوبست و جای نگرانی نمی باشد. ازدواج سر می گیرد. فرزند متولد می شود. سفر انجام می گیرد. خرید و فروش سودمند خواهد بود. از طریق موبایل و اینترنت پیامی زیبا دریافت می کنید. فرزندتان یا یکی از قوام موفقیت بزرگی کسب می کند.

۵- وقتی با دیگران درد دل می کنی، آنها نیز خاطرات و غم هایی مشابه غم تو را مطرح می کنند یعنی در لحظه گفتن تو، آنها درگیر خویشتن هستند. غم خود را مرور می کنند و می شمارند. آن وقت می بینید که شما خوشبخت تر هستید.

۶- به زودی خواب می بینید که در مراسم ازدواجی شرکت دارید. تعبیرش اینکه خوشی و شادی و موفقیت قریب الوقوع می باشد.

فال حافظ متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 60 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به زودی انتظار به سر خواهد آمد. قاصد خوش خبری نزد تو می آید و آنچه را که مدتهاست آرزویش را داری به تو نوید خواهد داد. بخت با تو یار خواهد شد و به موفقیتهای بزرگی خواهی رسید. از چشم حسودان و مکر دشمنان به خداوند پناه ببر که زندگی بر وفق مرادت خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:‌

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* ما نیازمندانه، پیشانی بر خاک درگاه عشق نهاده ایم تا ببینیم که سرانجام چه کسی این سعادت را خواهد یافت که در کنار دوست آرامش پیدا می کند.

۲- سفر کرده می آید و یا خبری خوش از او دریافت می کنی و هدیه و مژده ای عالی دریافت خواهی کرد و به مقام و پولی دست می یابی که گشایش است.

۳- گمشده پیدا می شود و ازدواج حتماً عملی می گردد ولی طلاق صورت نمی پذیرد و جدایی امکان ندارد.

۴- خبر خوشی دریافت می کنید که درپ یروزی و کامیابی شما بسیار موثر است و شما را از ناراحتی بیرون می آورد و به زندگی امیدوار می سازد.

۵- به زودی اوضاع شما بسیار عالی خواهد شد و به زندگی امیدوار می سازد.

۶- به زودی اوضاع شما بسیار عالی خواهد شد و به مقام برجسته ای دست می یابی و شاهد موفقیت را در آغوش خواهی گرفت.

۷- انسانی با شرف و مهربان و خوش بیان و خوش مشربی هستی اما لجباز و یکدنده که همین عامل، موجب ناراحتی دیگران می شود.

۸- کسی که از شما دلخور می باشد، از نزدیکان است. از او دلجویی کنید که او نسبت به شما بسیار وفادار می باشد اما شخصی که قدی کوتاه و موهای رنگ کرده و صورتی گرد و چشمانی برجسته دارد، نسبت به شما حسادت می کند. از او دوری کنید.

۹- با پدر و مادر مهربان باشید و خواهر و برادر را مورد محبت قرار دهید زیرا در پیروزی شما سهم دارند.

۱۰- مسافرت را توصیه نمی کنم. خرید عالی است اما از فروش منصرف شوید. کاری که در نظر دارید حتماً موفق خواهید شد. سوره مبارکه القلم را از آیه ۱ تا ۱۰ با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش است.

۱۱- بدانید که برنده به بررسی دقیق یک مشکل می پردازد اما بازنده از کنار مشکل گذشته و آن را حل نشده، رها میکند و دم دمی مزاج است. موفقیت شما را پیشاپیش تبریک می گویم. ما را نیز دعا کنید.

فال حافظ متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 423 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیت انجام کار جدیدی را داری و در آغاز آن دچار تردید هستی. باید بدانی موفقیت در این کار مستلزم آمادگی های بسیاری است، خصوصا آنکه باید دل خود را از زنگارها پاک کنی و هوی و هوسها را از سر بیرون کنی تا لطف الهی شامل حالت گردد و تو بیش از آنکه تصور می کنی از کار جدید خود بهره ببری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هشتم و نهم می فرماید:

* به جانان گفتم ای جان جهان، عیبی نیست که اگر دختر گل در فصل بهار از شراب آلوده گردد و همراه فصل بهار باده نوشید.

* جانان پاسخ داد ای حافظ، نزد دوستان فضل فروشی نکن و نکته سنجی نفروش. تو هنوز به کمال معنی پی نبرده ای. پس خاموش باش. دریغا از همه مهربانی و عنایت محبوب که آمیخته با سرزنش بود.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- نیت شما بسیار خوب است و در کار، حال و شغل شما و خانودیتان گشایش بسیار ایجاد می شود. بطوری که از جایی که فکرش را نمی کردید، خبرهای خوش دریافت می کنید. چرخ زندگی شما به سرعت خواهد گشت و بر دشمن بد جنس و ناملایمات و سختی ها پیروز می شوید و سرانجامی بسیار عالی خواهید داشت.

۳- تنهایی را رها کنید و با مردم و اقوام باشید. برای فعالیت و تلاش جدید کمر همت بربندید که زندگی خوبی در انتظار شماست. مرغ سعادت بر بام منزل شما سایه افکنده است. پس از فرصت با توکل بر خداوند بهره بگیرید.

۴- به پدر و مادر احترام بگذارید. همسر را دوست بدارید و مواظب مهر و محبت او باشید زیرا وی شما را دوست داد اما بی تجربه است.

۵- بدترین مردم، شخص دوروست. با هرکس از در فریب وارد می شود و یک رو نیست پس از او برحذر باش.

۶- مسافر حالش خوب است. خرید و فروش سودمند است. به زودی خبرهای خوش همراه با کامیابی دریافت می کنید. مسافرت مهمی در پیش دارید.

فال حافظ متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 112 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خداوندی که خالق زیباییهاست قادر مطلق است و به هر کس نعمتی عطا فرموده که باید به آن قناعت کند. تو نیز عنان و اختیار زندگی خود را به دست هوسها و عشقهای زودگذر مسپار و بدان که زمستان زندگی تو در حال گذر است و بهار به زودی از راه خواهد رسید. دل به ظاهر زیبای دنیا و دنیاطلبان نبند که جز پشیمانی سودی نخواهد داشت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- امید، پیروزی و بهروزی و کامیابی را از دست ندهید. تا پیروزی نهایی راه چندانی وجود ندارد. تنها با حوصله و تلاش بیشتر بدست می آید و به سادگی می توانید شاهد موفقیت را در آغوش بگیرید.

۲- حضرت حافظ در بیت سوم می فرماید:

* من آن روز از فرهاد قطع امید کردم وگفتم کارش از کار گذشت که زمام دل شیفته خود را به دست شیرین شکر لب داد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- توکل بر خدا داشته باشید زیرا او بر همه چیز قادر و تواناست و تردید را از دل بیرون کنید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب و دلربا، نرم و لطیف، طوفان گر، هوشیار، دقیق، خیرخواه، دوست داشتنی، با سلیقه، قدر شناس، راستگو، نظر بند، بی آزار و اذیت و خوش رو.

۵- به آرزوی خود خواهید رسید، اگر شکیبا باشید و از سخنان حسودان ناامید نشوید بلکه بر تلاش و اراده خود بیفزایید.

۶- مسافرت را توصیه می کنم. بیمار شفا می یابد. هدیه ای دریافت می کنید. مسافرتی در پیش دارید. خرید خوبست ولی فروش صلاح نمی باشد. تغییر شغل می دهید. عزیزی را از دست داده اید ولی مژده ای را به دست می آورید. ازدواج حتمی است ولی طلاق نیز حتمی می باشد. اوضاع مسافر بسیار خوبست. جدیداً به موفقیتی دست یافته است.

۷- هیچ کس موفق نمی شود تا تحمل درد و ناراحتی را نکرده باشد. شما نیز از این قاعده خارج نمی باشید. پس در سایه تحمل ناراحتی است که آسایش بدست می آید.

۸- برو شیر درنده باش و خود را با تلاش، همگام و همراه ساز که موقعیت در این راه برای شما آماده و مهیاست.

۹- شما که از رنگ قرمز لذت می برید، باید تلاش خود را معطوف به تقویت و نیرو بخشیدن به خود سازید، چون مزاجی آتشین دارید. بنابراین از رنگ سفید هم استفاده کنید.

فال حافظ متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 250 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

روزگاری است که خود را به دست تقدیر سپرده ای و می اندیشی هرچه باداباد. اما بدان روشی که تو انتخاب کرده ای سودمند نخواهد بود. گرچه تو تاکنون تلاشهای بسیاری کرده ای، اما باز هم تلاشی مضاعف لازم است تا تو را به آنچه که آرزویش را داری برساند. پس در رفتار خود تجدیدنظر کن که صلاح تو در این است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- به دست آوردن این نیت نیاز به زحمت و رنج دارد و تقدیر برایت چنین خواسته است و چاره ای هم نمی باشد. پس نگران نباشید. اگر چه آرزوهای دور و درازی دارید، باید تلاش همراه با دقت و سرعت عمل داشته باشید تا بر رقیبان پیروز شوید.

۲- چرا هر کاری را به امروز و فردا موکول می کنید؟ در حالی که زمان برای اجرای این نیت حرف اول را می زند. به دیگران کمک کن و از افراد سیگاری، معتاد و بی بند و بار دوری کنید زیرا خداوند بارها و بارها به شما کمک کرده است. توفیق الهی یار شما بوده و در حیطه ابتلا و آزمایش الهی قرار گرفتید. پس اگر می خواهید به مرادتان برسید، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که گشایش بسیار است.

۳- حضرت حافظ در بیت های چهارم، ششم و هشتم می فرماید:

* به سینه بگو که با آه سوزنده خود، زبانه آتشکده فارس را خاموش کند و به چشم بگو که آنقدر گریه کند تا سیل اشکش، آبروی در و خانه دجله بغداد را بریزد.

* بخت و اقبال پیر میکده معرفت پاینده باد که نبودن دیگر چیزها دشوار نمی باشد. بگذار دیگران بروند و نام مرا فراموش کنند.

* روز مردنم یک لحظه نوید و مژده ملاقات بده و آنگاه من با وعده وصال تو، هول و ترس مرگ را فراموش می کنم. پس آنگاه آسوده دل به قبرم داخل کن و ببر.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- به زودی خبر یا هدیه یا ملاقات بسیار مهم و سودمندی در پیش است و به زندگی شما رونق می بخشد. مبارک است.

۵- اگر می خواهید عاقبت این کار نیکو باشد، سوره آل عمران از آیه ۱۲ تا ۲۲ را در ده شب مرتبا با حضور قلب و معنی بخوانید. نگران مسافر نباشید. اوضاعش سامان یافته است. گمشده می آید. در معامله سود فراوانی خواهد بود، به شرط آنکه حواستان را جمع کنید. از ملاقات و نصایح یکی از بزرگان فواید بسیار خواهید برد.

فال حافظ متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 215 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به تازگی دچار درگیری های جدید فکری و مشغولیات ذهنی شده ای و این برایت نوعی سرگردانی به وجود آورده. نگران و حیران نباش که کارها بر وفق مراد است، فقط به خاطر داشته باش که پای از حد و حدود خود فراتر نگذاری و برای رسیدن به مقصود، صبر و حوصله به خرج دهی و پله پله پیش بروی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ :

۱- حضرت حافظ در بیت ۳ و آخر می فرماید:

* بحث و گفتگویی که در آن محفل عشق و شوریدگی وجود داشت، فراتر از حد دریافت اهل مکتب و برتر از گفتگو در مسایل عقلی می باشد.

* دهان دوست که علاج درد حافظ است، به بوسه شیرین معشوق وابسته بود. فریاد و فغان از آن که در هنگام بخشش بسیار، کم گنجایش و سخت مضایقه نشان داد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- شخصی به شما حسادت می ورزد. او دارای قیافه ای سبزگون، موهای رنگ شده شرابی، قدی کوتاه و بینی کشیده دارد که از او بر حذر باشید.

۳- همسرتان را دوست بدارید که او به شما بسیار وابسته است. نسبت به وی تردید نداشته باشید که موجب اقداماتی خواهد شد. از افراد معتاد و سیگاری برحذر باشید که اخیرا نزدیک بود در دام آنها قرار گیرید و پول به آنها قرض دهید که خداوند شما را کمک کرد. بر خدا توکل کنید و با دعا و نیایش کارهای شما را همراه با دقت، سرعت، عمل و کوشش بیشتر عملی می گردد.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: مغرور، پرشور، با شخصیت، پر سر و صدا، جسور، مهاجم، پرانرژی، عجول، بی پروا، سخاوتمند، جاه طلب، شجاع و نترس، کله شق و تند خو.

۴- آدم احساساتی می باشی که عشق را سرلوحه زندگی می دانید. به همین جهت از همه چیز گله داری اما به زودی درهای خوشبختی به روی شما باز می شود و زندگی پر رونقی خواهید داشت. سعی کن از عقل خود کمک بگیری و بر احساس خویش غلبه کنی و از دیگران ناراحت نشوی، بلکه از منطق و عقل استفاده کن. آن چیزی که می خواهی به زودی بدست می آوری. در موبایل به دنبال او نباش زیرا او بسیار به شما نزدیک است و با کمی بانمکی و دقت او را خواهید یافت. به زودی ملاقاتی در یک میهمانی خواهید داشت.

فال حافظ متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 139 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خداوند فرصتی بسیار نیکو در اختیار تو قرار داده بود که به هر دلیل آن را از دست دادی و اکنون غصه آن را می خوری و همه کسانی هم که تو را می شناسند بابت فرصت از دست رفته تو را سرزنش می کنند. با این حال بهتر است مایوس نشوی و از راه خود باز نگردی که همیشه فرصت جبران هست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: خوشگذران، انسان شناس، جذاب و دلربا، خیرخواه، رفیق دوست، با سلیقه، راستگو، با وفا، افراطی، خوش رو، مادی گرا، پر جنب و جوش، زرنگ، پولساز، شاد، اهل مسافرت و میهمانی رفتن، ناقلا، وسواسی، لجباز و با اراده.

۲- بارها تلاش و فعالیت نموده اید اما موفق نشده اید ولی خوشبختانه نا امید نشده اید. همین امید و اراده قوی موجب پیشرفت شما خواهد شد. اگر با توکل بر خدا و با استفاده از اراده، علاقه و تلاش قدری بر سرعت عمل خود بیفزائید، موفق خواهید شد ولی اگر از این نیت فعلاً صرف نظر کنی، به مراتب بهتر است.

۳- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و چهارم می فرماید:

* رو به راه جانان کردم و به آستانه اش به خاک افتادم ولی او به من توجه ای نکرد و صد گونه لطف از او داشتم در حالی که او یک نظر هم به من نکرد.

* اشک سیل آسای ما، نقش دشمنی را از دل او پاک نکرد زیرا در دل سنگ خارا، دانه باران اثری ندارد.

* دیشب ماهی دریا و مرغ هوا از ناله من آرام نگرفت. بنگر که آن محبوب گستاخ با شنیدن ناله های من سر از بالین هم بر نداشت و بیدار نشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- آینده بسیار نیکویی خواهی داشت. دست از تردید و دودلی بردار و با اراده عمل کن. مسافر در حال تحویل و تحول است، بدین جهت فرصت ندارد. کسی سر شما کلاه گذاشته، به زودی رسوا می شود. قرض را با توکل بر خدا پرداخت کنید. تغییر شغل مناسب و خوب می باشد اما در این موقعیت خرید و فروش و طلاق را توصیه نمی کنم.

۵- امکانات انجام این نیت فراهم می شود. زندانی آزاد می گردد و به مسافرتی مهم و مفید و سازنده خواهید رفت. امام علی (ع) می فرمایند: “اندیشه نیمی از خرد است” پس آدم عاقل فرصت نیک را به بخت نیک تبدیل می کند.

فال حافظ متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 175 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

همه چیز برایت مهیاست تا یک زندگی شاد و زیبا را برای خود بسازی. اکنون بهترین فرصت در اختیارت قرار گرفته. سعی کن از زندگیت لذت ببری و شاد زندگی کنی. هر نامحرمی را در خلوت خود راه مده و زندگی تازه ات را با تلاش و توکل به خدا حفظ کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های ششم تا هشتم می فرماید:

* پریشان فکری را ترک کن تا مجموع خاطر شوی به جهت اینکه وقتی دیو رفت، فرشته وارد می شود.

* مجلس انس و دوستی چه جای سخن گفتن نامحرم است پس حالا سر پیاله را بپوشان که خرقه پوش ریا کار آمد.

* حافظ از خانقاه به میکده معرفت می رود زیرا وی از مستی و غرور پارسایی ریاکارانه هوشیار شده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- به شما مژده می دهم به شرط آنکه اولاً مرا را دعا کنید، ثانیاً سایت تاروت رنگی را به همگان معرفی کنید. بخت و اقبال به شما روی آورده. شاهین خوشبختی بر بام خانه شما آشیانه گرفته و این نیت حتماً عملی است و ابداً جای نگرانی نیست.

۳- از گرفتاری و ناراحتی نجات یافته اید، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که اوضاع شما و خانوادیتان با لطف الهی بسیار خوب خواهد شد. مسافر اوضاعش عالی شده. بیمار شفا می یابد. قرض ادا می شود. خرید و فروش سود آور است.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: شوخ و بامزه، جذاب، خوش قلب، جگر دار، نظر بلند، سخاوتمند، با اراده، با نمک، با محبت، حراف، پر انرژی، خوشرو، رک گو، سیاستمدار، آتشین مزاج، شیطان و لجباز.

۵- همسرتان شما را خیلی دوست دارد ولی او را اذیت می کنید و گاهی او را سخت عصبانی می کنید. از این کار صرف نظرکنید.

۶- شما خیلی شیطان و بلا هستید. نباید نگران باشید. بلکه با سرعت، دقت و فعالیت اقدام کنید که ستاره شما سعد می باشد. بدانید که دیگران به زندگی شما حسادت می کنند. پس راز دل خود را با کسی در میان مگذارید. شما در ماه آب به دنیا آمده اید، بدین جهت، زلال و پاک هستید. در امور علمی موفقیت همراه شما خواهد بود و در امور زناشویی، از زیرکی و مالحت خود بهره بگیرد. از رنگ لیمویی استفاده کنید.

فال حافظ متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 337 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست ایجاد یک تغییر و تحول اساسی و سفر فکرت را به خود مشغول ساخته است. احساس می کنی با محیط و موقعیت فعلی خود نمی توانی سازگار باشی، اما بدان که صلاح تو در این است که به کار فعلی خود ادامه بدهی، ولی سعی و تلاشت را بیشتر کنی. گله از بخت مکن و توکل به خدا کن تا لطف او شامل حالت شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- انسانی با اراده و صمیمی هستی. پس سعی کن زندگی را برای خود بخواهی نه اینکه خود را برای زندگی. چون زندگانی ارزش این همه غصه خوردن و حرص ورزی را ندارد.

۲- عده زیادی به زندگی شما حسادت می ورزند. در حالی که شما با دلسردی و کج خلقی و عصبانیت این زندگی شیرین را بر خود و خانواده تلخ می سازید و نیروی خانواده را فرسایش می دهید.

۳- عشق کیمیایی است که انسان را به کمال می رساند. سعی کن این راه را ادامه دهی که پیروزی در دستان توانای شما قرار دارد و دیگران بر این کار شما حسادت می ورزند. پس به سخنان آنان توجه نکن.

۴- خوش قلبی هم اندازه ای دارد. سعی کن قدری در کارها با فکر و اندیشه عمل کنی تا فریب نخوری. مژده ای دریافت می کنی. سفر کرده باز می آید و پیامی شادی آور خواهی شنید که بسیار گشایش دارد. مسافرت را توصیه نمی کنم چون بیماری می آورد. فروش صلاح است. تغییر شغل نیز مفید است.

۵- همین پنجشنبه به یکی از مشاهد متبرکه برو و راز و نیاز کن که گشایش حاصل می شود. اگر می خواهید به سفر بروید و یا سفر به خوبی انجام گیرد، در ۴ شب متوالی با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه الرعد، آیه ۳ تا ۹ را بخوانید.

۶- به زودی باد را در خواب خواهید دید. تعبیرش اینکه برای امری مهم خود یا پدر یا همسرتان انتخاب شده است و موفقیت به زودی به سراغ شما می آید. ولی برای رسیدن به این موفقیت، تلاش و کوشش لازم است. از طرف دیگر پس از طوفان شدید، باد ملایم می وزد. دلیل آنست که در زندگی احساسی، عاطفی و عشقی ویژه ای قرار گرفته اید که باید یا پول و مقام یا عشق را انتخاب کنید.

۷- ضرری متوجه خانواده شما شده است. بگویید ناراحت نباشند. به زودی جبران می شود و شخصی که مرتکب این عمل شده، تا دو هفته دیگر به سزای اعمالش می رسد.

۸- اوضاع به زودی چنان تغییر خواهد کرد که موجب شادی و تحول شگرفی خواهد شد. نگران نباشید.

فال حافظ متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 222 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

ناامیدی از درگاه خداوند جز خجلت و شرمندگی حاصلی نخواهد داشت. کارها زمانی سامان می گیرد که خواست خدا بر آن باشد. از باقی مانده عمر خود بهترین استفاده را کن و اجازه نده عمرت به بطالت بگذرد. از جهل و نادانی دوری کن و به دنبال علم و حکمت باش تا با نور هدایت به مقصود برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- یار و محبوب شما بسیار زیباست ولی گویی از شدت هجران و علاقه، چشمانت خونین گردیده است. دل به دریا بزن و به اطرافیان حقیقت را کم کم بگو و اسرار درون را فاش کن.

۲- آدمی خوش قلب و مهربان هستی اما متاسفانه زود رنج و لجباز می باشی. با عصبانیت دست به کار می شوی که این خود استهلاک نیرو خواهد شد، بنابراین سعی کن دست از وسواس برداری.

۳- کسی را که همین هفته رنجاندی، بسیار با شما دوست بود و سخنان او از روی مهر و محبت می باشد که متاسفانه شما آن را حمل بر عناد و دشمنی کردید. هر چه زودتر از دلش بیرون بیاورید و به او محبت کنید.

۴- سفری در پیش دارید که مقدمات این فراهم نمی باشد ولی از سفر کرده مژده ای دریافت می کنید. خرید سودآور اما فروش موقعیتش فراهم نشده است. برای ازدواج مقدماتش را فراهم کنید اما طلاق نیز بالاخره انجام می گیرد. از دوست سیگاری و معتاد دوری کن و با صبر و شکیبایی درکارها اقدام کنید که به مرادت می رسی.

۵- حضرت حافظ در بیت های اول، چهارم، پنجم و ششم می فرماید:

* ای محبوب، صورت زیبای تو را به سبک بسیار خوبی خلق کرده اند. گویی نقش لبت را از جان شیرین آفریده اند.

* ای خدا عجبا در پیرامون روی محبوب، آن بند کلاه است یا اینکه در اطراف ماه تابان ستارگان پروین صف بسته اند. (استفهام به طریق تجاهل عارف)

* خط سبز چهره ات را بسیار خوب و لطیف دیدم مانند اینکه از گرد عنبر و عطر به اطراف نسرین سایبان بسته اند.

* آن حکایت ها که پیش از این به فرهاد و شیرین نسبت داده اند، کلاً وصف عشق من و زیبایی چهره بوده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۶- وسیله ای را که در نظر دارید، خواهید خرید و گمشده را تا چند روز دیگر خواهید یافت.

– او قدری زیرک است. مواظب رفتار او باشید ولی کمتر خرده بگیرید. او از ملاحت و طنازی لذت می برد. بعضی اوقات لازم است که انسان خود را به ندیدن و نشنیدن بزند. اشکال ندارد اما کاملاً مواظب آن شخص قد بلند، ناخن بلند و گیسو کوتاه و سینه درشت باشید.

اینجا می تونی سوالاتت رو بپرسی یا نظرت رو با ما در میون بگذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیسار لوگو